Tahukah Anda??  

Posted by: ~princess Islam~ in

"Jika ada seekor lalat jatuh di tempat minum salah seorang di kalangan kalian, maka celuplah (seluruh tubuhnya). kemudian buanglah. Sebab salah satu sayapnya mengandungi penyakit sementara sebelah lagi mengandungi ubat."
Hadis ini berasal dari Malik dari abu Hurairah, Abu Sa'id Al-Khudri dan Anas bin Malik.


Prof. Dr Abdul Majid Az-Zindani yg mengetuai 'Kajian Mukjizat al-Quran dan Sunnah' telah mengkaji dan menyimpulkan bahawa memang pada sayap kiri lalat terdapat berbagai virus yg mematikan. Di antaranya, mungkin ada yang lebih berbahaya dari virus Avian Influrnza. Mereka berusaha mematikan virus2 dengan cara2 konvensional dan menemukan kagagalan. Namun, ketika mereka memasukkan sayap kanan secara automatik mereka melihat perubahan yang signifikan. Seluruh virus apa pun yang dibawa oleh sayap kiri lalat ternyata musnah dan mati akibat ubat yang terdapat pada sayap kanannya..

Subhanallah!!begitu kagum dengan penciptaan Allah dengan kehebatan lalat yg diciptakan Tuhan dgn sebegitu unik sekali..Ah, siang2 lagi Tuhan sudah menegaskan betapa setiap satu penciptanNya tiada satu pun yang sia2..Bahkan, info seperti ini membantu aku untuk berasa bangga dengan Islam..Ini hanyalah sekelumit..Jika anda baca penulisan Harun Yahya,penulis prolifik berbangsa Turki yg terkenal, anda akan tahu betapa agungnya penciptaan Allah..Sungguh tidak tergambar di minda manusia..AlQuran dan Hadis yg turun 1400 tahun lbih yg lampau telah menerangkan segala-galanya!..

"Ya! Aku bangga dengan ISLAM!"

This entry was posted on 1:13 AM and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Post a Comment